DPG

Dobra Pijacka Gildia

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2012-03-07 16:31:08

 DomPaw31

Administrator

Skąd: Złoczew
Zarejestrowany: 2012-03-07
Posty: 11
Punktów :   

Regulamin

Regulamin Forum
ver. 2 z dnia 7-03-2012


I. Zasady ogólne


    1.Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie       miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną możliwość pisania na forum.
    2.Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów.
    3.Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (k***a) itp słowach.
    4.Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).
    5.Zabrania się użytkownikom tego forum wysyłanie jakichkolwiek treści reklamowych w postaci postów, prywatnych wiadomości itp.
    6.Tematy i Posty piszemy wyłącznie w języku polskim.
    7.Nim stworzysz nowy temat sprawdź czy już ktoś nie poruszył twojego problemu.
    8.Na Forum panuje zakaz umieszczania numerów seryjnych, linków do cracków, seriali, pornografi itp W żadnej formie.
    9.Na Forum Sprawy prywatne są załatwiane wyłącznie poprzez PM.
    10.Zdjęcia przekraczające szerokość 500 pikseli powinny być obowiązkowo przedstawione w formie linku lub jako miniaturki.
    11.Każdy użytkownik może posiadać wyłącznie jedno aktywne konto.
    12.Kolor czerwony i zielony jest zarezerwowany dla Administratorów.


II. Posty i Tematy

    1.Odpisując w danym temacie pamiętaj o poprawnej polskiej pisowni.
    2.Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
    3.Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
    4.Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Forum to nie śmietnik - jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. "No właśnie!", "Zgadzam się z powyższym", nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie. (Wyjątkiem jest dział "Hyde Park")
    5.Pisz na temat danego forum, unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści.
    6.Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości.
    7.Pojedyńczy Temat może zawierać dyskusje tylko na jeden problem.
    8.Nie wolno cytować w całości ostatniego posta.
    9.Nie wolno cytować całego posta, cytujemy wyłącznie kawałek tekstu do którego się odnosimy, gdy chcemy odnieść się do całej wypowiedzi zaznaczamy to podając imię autora wypowiedzi.
    10.Post nie może się składać z samych emotikonek. Pamiętaj, że emotikony ukazują uczucia ale nie są zbiorem galerii obrazkowej, ograniczaj się do paru emotek.
    11.Nie wolno pisać postów na kolorowo wyjątkiem są pojedyncze zdania lub wyrazy w celu ich wyróżnienia.
    12.Wszelkie wulgaryzmy i teksty obraźliwe (niezależnie od języka) będą usuwane.


III. Nazwa, avatar i podpis (sygnatura) użytkownika

    1.Nick użytkownika nie może:
        a.Składać się z nic nie znaczących przypadkowych liter (np. jsdhgjkdhfk).
        b.Składać się z samych cyfr (np. 24354657).
        c.Zawierać znaki specjalne (np. * < > / \ # $ ^ itp.).
        d.Przypominać adresu internetowego (Onet pl).
        e.Być obraźliwy względem innych użytkowników forum.
        f.Zawierać treści wulgarnych i obraźliwych.

    2.Avatar użytkownika nie może:
        a.Być identyczny jak avatar Administratora oraz Moderatorów.
        b.Przedstawiać treści obraźliwych w tym treści pornograficznych, przedstawiających realnych scen drastycznych oraz godzących w dobro publiczne.
        c.Przekraczać rozmiaru dla niego przeznaczonego: 120x120 pikseli przy max wielkości 40kB.
        d.Grafiką animowaną.
        e.Reklamować adresu internetowego ani żadnych serwisów internetowych.

    3.Sygnatura użytkownika nie może:
        a.Zawierać więcej niż 500 znaków na to przeznaczonych.
        b.zawierać treści wulgarnych i obraźliwych.
        c.posiadać obrazków przekraczających rozmiar: 500x150 pikseli.
        d.posiadać więcej niż 1 obrazek.
        e.posiadać więcej niż 4 linijki tekstu.
        f.być napisana na kolorowo.
        g.zawierać tekst powiększonego przy pomocy znacznika [ size ]


IV. Ostrzeżenia i Kary


    Każde jednorazowe złamanie regulaminu zostaje nagrodzone ostrzeżeniem.
    Tematy łamiące regulamin będą zamykane, zaś posty będą automatycznie usuwane lub pozbawiane treści niezgodnych z regulaminem w zależności od poziomu wykroczenia.
    Użytkownik może otrzymać 4 ostrzeżenia, 5 ostrzeżenie jest równoważne z zablokowaniem użytkownikowi możliwości pisania postów.
    Użytkownik może poprosić Administratora o usunięcie ostrzeżenia o ile od ostatniego ostrzeżenia minął okres 1 miesięca.
    Osoby które otrzymały bana nie mogą się od niego odwoływać.
    Decyzja o zbanowaniu danego użytkownika należy wyłącznie do Administratora.


V. Nagrody

    Po uzyskaniu pomocy (odpowiedzi na swoj post) podziękuj przez kliknięcie przycisku "Pomógł". Punkty "Pomógł" są dobrowolnym wyrazem wdzięczności za udzieloną pomoc i nie wolno ich w żaden sposób wymuszać.
    Jeżeli Teamt napisany przez użytkownika rozwiązuje, objaśnia lub przydaje się Tobie w jakiś sposób postaw autorowi posta "Soczek" jako wyraz i pochwałę jego pracy.


VI. Administracja

    Administrator ma prawo do edycji Twoich tematów i postów, ich przenoszenia oraz zamykania.
    Administrator ma prawo do upomnienia użytkownika jeśli jego czyny wskazują na nieprzestrzeganie regulaminu, jak i również do nadania ostrzeżenia takiemu użytkownikowi.
    Administrator ma prawo do usunięcia twojego tematu i postu jeśli uzna, iż jego treści są niezgodne z regulaminem.
    Administrator jest zobowiązany do przedstawienia powodów ukarania użytkownika ostrzeżeniem.
    Zażalenia dotyczące otrzymanych ostrzeżeń możesz przedstawić Administratorowi, który wręczył Ci ostrzeżenie. Proszę jednak pamiętać, że Administrator wie co robi więc jeśli nie masz sensownego uzasadnienia nie zasypuj Go wiadomościami gdyż może to tylko wpłynąć na twoją niekorzyść.
    Administrator ma prawo do zbanowania użytkownika bez nadania ostrzeżenia jeśli uzna on, iż użytkownik poważnie działał na niekorzyść serwisu.


VII. Inne

    Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników, moderatorów i innych osób wypowiadających się na forum.
    Materiały zamieszczane na forum nie mogą być wykorzystywane, kopiowane ani publikowane przez osoby trzecie bez zgody autora.



Jeżeli się nie zgadzasz z powyższym regulaminem napisz wiadomość do Administratora na PM o skasowanie konta i/oraz postów wojego autorstwa.

Offline

 
Legenda:Administrator,GM,Moderatorzy,DPG

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.polakmt2.pun.pl www.cassandra-clare.pun.pl www.grupa2wspia.pun.pl www.neuroshima.pun.pl www.wlasnepokemon.pun.pl